fredag 21. november 2008

Duracell

Føler meg som litt "Duracell-på-speed" denne uka:
Mandag: 30 min tredemølle + 30 min spinning
Tirsdag: 80 min spinning
Onsdag: 60 min spinning
Torsdag: 3 timer (60 min styrke + 30 min "ventetrening" + 90 min intervallspinning)
Fredag: 50 min ellipse
Lørdag: Planlagt en aldri så liten økt i helsestudioet
Søndag: Avtalt spinning 1030, samt styrketrening med ei fra jobb.

Styrketreningen i går gjør vondt i dag! Var på Vekt i sal, og etter over 50 knebøy, samt utfall, markløft, leggtortur etc, så er beina helt ødelagte. VONDT! Og verre skal det bli i morra (det er denne berømte dag 2...). Men så blir det bedre! :) Og er så godt å bruke kroppen, kjenne at den fungerer og at jeg orker! Føler meg sprek, for første gang i livet!!! Herlig!

Hørt rykter om ny maratonspinning, og lever i spenning mens jeg venter på tidspunktet... Skal også være en totimers økt siste torsdag før jul, det må vi nok være med på! Egentlig litt forferdet over hva som har skjedd med meg, for hadde aldri trodd at jeg hadde det minste snev av treningsgener. I'm addicted!

Keep spinning around, Anne Marie! :)

God helg!

Ingen kommentarer: