mandag 7. juli 2008

Back on track

Ser at enkelte er skrekkelig flinke på uteaktivitet her, så da får jeg vel komme med mitt bidrag til oss "innetrenere". :)

Er skikkelig igang igjen, ble fem økter forrige uke, og har hatt denne ukas første økt idag. Deilig! I går (søndag) stod jeg faktisk utenfor døra på Spicheren et par minutter før de åpnet kl 10.00... Ivrig? Jeg? Kan jeg aldri tro... Førstemann inn døra! Nesten småflaut... Manglet bare at jeg i tillegg hadde banket på døra og dyttet nesa godt inntil glassruta og ropt: "Slipp meg inn!". Hihi!

Men skal sies at jeg koser meg med treninga, kroppen fungerer veldig bra nå (ryggen trives veldig godt, og da er jenta ekstremt fornøyd!) og dagene flyr. 11 dager igjen til ferie (9 arbeidsdager + helg), og skal nok få dyttet inn endel treninger der tenker jeg. Og spare godt på "godfølelsen" jeg har nå, slik at jeg kan ta den frem etter ferien igjen! Satser på en aktiv høst!

Stå på folkens, synes det er mye bra aktivitet her :)

Og nyt sommerdagene!

Ingen kommentarer: