fredag 31. oktober 2008

Litt "hjemmepuslerier"

Litt husvask teller også, gjør det ikke? ;) Eller hva med da jeg egenhendig bar en kommode opp trappa til 2. etg.? Eller f.eks. når Andreas og jeg har vært på butikken og handlet, og jeg kommer ut derfra med en ca 12-13 kg tung gutt på den ene armen + minst 3 stappfulle bæreposer i den andre? Eller de ørten turene opp og ned trappa med en gutt på den ene armen?

Jeg tror også dansingen Andreas og jeg tar på stuegulvet (gjerne til lyden av Guns n' Roses eller Alf Prøysen, alt ettersom) teller med! Sist men ikke minst kan jeg heller ikke utelate manøvrering av 1 stk. gutt på høyre arm + barnehagesekk på samme arm + voksipose og bleieposer under den andre armen -> samtidig som jeg skal åpne (og lukke!) den SINNSYKT tunge porten i barnehagen.
(Den porten er uhåndterlig selv uten ekstra utstyr med! Den er høy, lukke- og åpnemekanismen er på toppen og kan kun løftes rett OPP; den første uken var jeg skikkelig støl i armen - men nå har jeg fått mer krefter ;D )

1 kommentar:

Rolf Inge Dalen sa...

Kjøp sykkelrulle og få igang litt hjertetrening som varer en time...i stua...
Så kommer alt det andre du nevner på toppen av syklingen og du blir en treningsgudinne...

rolf...