fredag 2. januar 2009

Nytt år, nye treningsmuligheter!!

Godt nytt år!
Vi skriver 2009, og et nytt treningsår er i gang. Deilig!
Uken før jul ble det skikkelig treningskjør, med daglige økter fom 15. tom 22. desember. Gjorde godt å legge et godt grunnlag før jula! Juleferien har blitt skrekkelig stillesittende, med masse god mat og snoping. Koselig, men må innrømme det er godt å se hverdagen komme igjen også.

Årets første treningsøkt i dag. Drøyt halvannen time med spinning og styrketrening. Knall!! Satser på et par økter i løpet av helga også, da bør skrotten være sveivet igang igjen tenker jeg!

Var en tur innom en sportsbutikk før treninga i dag, og kom ut igjen med ny piratbukse (ikke tights, mer "loose fit", men veldig bra mot våren tenker jeg!) til 40% avslag, og nye spinningsko. Mine Cytec-sko er veldig tunge og varme, og jeg har sett etter noe litt lettere og mer innendørs-vennlig. Det geniale var at jeg kom over et par Shimano-sko på tilbud, kosta kun 399,- for sko, klips og skoveske! Og så passet de også :) Møe fornøyd! Gleder meg til å teste de ut skikkelig! Og moro når man finner sånt på salg! Kjøpte ny treningsbh og treningstopp i mellomdagene, men de var ikke på salg... Hehe! Har visst blitt en veldig god kunde i ymse sportsbutikker... :)

Ha en kjempefin helg, og en super start på treningsåret 2009!

Ingen kommentarer: