mandag 2. februar 2009

Still going strong

Etter en litt laber treningsuke forrige uke (vond arm, hodepine, you name it... Men fikk uansett tatt to rolige økter og to litt mer intense økter), satser jeg nå på å være tilbake i rett spor. Startet denne uken med en 90 minutters egenkomponert spinningøkt, gjorde godt! Utrolig hva litt ok musikk på mp3-spilleren kan gjøre!

Ellers kjenner jeg at jeg er skikkelig klar for vår nå. Har en plan om å investere i ny sykkel, og starte så smått og sykle til og fra jobb. Tror det kan bli bra! Men bare så det er sagt... Jeg har ingen (gjentar: INGEN ) planer om Birken eller andre ekstreme prosjekter. Kun litt jobbsykling, kanskje til og fra trening innimellom, en tur til byen etc. Spare bilen litt :)

Noen andre som beveger litt på armer og bein her?
Keep working out!!

3 kommentarer:

Helene sa...

Ha ha, "blokkerte" du eventuelle Birken-forslag fra pappa allerede ved roten nå?? Det er ikke sikkert du slipper unna allikevel ;) *glis*

Jeg beveger forresten mye på armer og bein her, men ikke på samme måte som du driver med for tiden. Men jaggu meg blir det muskler av dette også - hurra!

Helene sa...

En annen ting: hvis du skal investere i sykkel, så har sikkert pappa mange gode råd - jeg mistenker at han (faktisk?) vet hva han snakker om her ;D ;D ;D

Rolf Inge Dalen sa...

Skal du snart kjøpe sykkel .... Kuult Jeg bli med??