søndag 29. juni 2008

Tre ukers "hverdag" står for døren

Så har besøket reist, og det er klart for noen hverdager igjen. Bare tre uker til ferien, og dagene går fort! Kjenner kroppen er ganske tung og sliten for tida, og skal bli skikkelig hardt å komme igang med treningen igjen i morra. Var en liten tur på Spicheren i ettermiddag, ble ikke supereffektivt, men bedre enn ingenting! Men er fast bestemt på å mobilisere for fullt igjen fra i morgen, så håper jeg bare at skrotten er enig... Prøver også å legge noen treningsplaner for ferien, kan jo ikke gå helt på sparebluss! Gode forslag tas i mot med takk :)

2 kommentarer:

Helene sa...

Treningstips for ferien: jogging!

Jeg vet du hater det, men prøv deg på en minitur, en bitteliten en.. 5 minutter? Kanskje 10 minutter? Så klarer du 2 minutter lenger neste gang.. og så kanskje 2 minutter til.. det er ikke nødvendig å legge ut på de laaange turene, bare en liten runde vil få blodpumpa til å ta av ;D Og løp i skogen eller på asfalt eller whatever du føler for! Jeg for min del er en asfaltjogger, og det er vel nesten som å banne i kirken her inne, hehehe *glis*

Ellers: gå turer da, men da bør det være tempo på det.. :)

trine sa...

Jogging er jeg helt allergisk mot ;) Heldigvis! Ryggen slår ganske raskt krøll på seg (har forsøkt litt på tredemølle for å teste skrotten), men rask gange går meget bedre. Så skal nok få meg et par gåturer tenker jeg. Leker med tanken på et lite "bakkeløp" (i rask gange altså...) i bakken hjemme... Men foreløpig er det kun på ide-stadiet,så vi får se!

Takker så mye for forslag :)