onsdag 16. april 2008

Gromtur med bildekk.



Nesten 3 timer treningstur med sekk, gåstaver og bildekk (bildekket kaller jeg" lille venn").
Utrolig deilig å bli så sliten. Vet ikke hva jeg fortjener enda, men kanskje jeg venter med fortjenesten til båtturen vi skal ha med Sjøenes Juvel neste uke....
Ligger vel på ca.+- 60% av makspuls på en slik gå-tur.
Det var vanskelig å holde trøkket oppe etter de to kjellerspinningtimene i går.(65-70% av makspuls).
Men jeg sier igjen "Oh my Good" så deeeiilig sliten........
Fridag i morra?? hmmmm... vi får se på lysten når den tid kommer.
Tren og fortjen alle sammen!!
Hilsen: Rolf

4 kommentarer:

trine sa...

Var det her det passet med en teit kommentar angående denne vennekretsen din?

Helene sa...

Ha ha, ja jeg må si jeg lurer på hvordan de andre vennene ser ut ;D

Råbra da - jeg må bøye meg i støvet rett og slett. All ære til Store Ulv.

Rolf Inge Dalen sa...

Store og lille ulv har du hjemme Helene..
Jeg er "Ensomme Ulv"
Du er "Alfa hunnen" i Elverumsflokken.

Rolf Inge Dalen sa...

Trine... Når man går mange lange turer alene, så begynner man faktisk å snakke med bildekk...
Smaker godt med mat etterpå da. Fikk med joghurt med extra bær hjem fra jobben i dag. Namm nammm.