torsdag 1. september 2011

Sykkeltur og oslos bratteste!

Ok, la oss sette igang trent og fortjent!!=D jeg bobler over av treningsmotivasjon, og blir bare enda mer motivert når jeg leser om andre som er godt igang!! ;)
Så denne uka har det treningsmessig blitt svømming med BIO-gjengen, sognsvann rundt medsols og sykkeltur i dag,....har også meldt meg på oslos bratteste den 1. oktober!!  sjekk Oslos bratteste...hadde vært gøy om flere ble med!! =)    

Egentlig var det slik jeg så ut etter løpet i går....
men klarte underlig nok å presse frem et smil til fotografen likevel....

2 kommentarer:

Helene sa...

Haha, bra realitetsblogging :D

Men du er GAL, Oslos bratteste må være G R U S O M T! Jeg holder på å dø i oppoverbakkene.... Imponerende at du har meldt deg på der!!

Anne Marie sa...

hehe ganske spent på motbakkeløpet ja! målet får være å i det hele tatt komme seg til toppen......aldri prøvd dette før.... bli med??=D