torsdag 1. september 2011

Yes yes yes folkens, dette er bra!
Jeg kan ikke være dårligere enn dere, og får starte med å dokumentere min egen trening og aktivitet her igjen. Supermotiverende å vite at vi er flere som koser oss med en aktiv livsstil om dagen :D

Jeg var så HØY etter min første joggetur at jeg ikke
klarte å fokusere ordentlig med kameraet ;)
Jeg for min del gjør ikke annet enn å trille om dagen. Vi triller og triller og gir skikkelig gass med musikk på øret. En fiffig sak: iPoden min fungerer også som skritteller, og det er vel ikke en dag jeg er under 10 000 skritt (som regel mer), og det er i raskt tempo. I tillegg hadde jeg min første joggetur her om dagen, noe som ble en slitsom men herlig opplevelse :D

Ok, jeg skal ikke skryte på meg at jeg gjør mageøvelser
spesielt ofte, men her er beviset på at jeg i hvert fall
er igang! Men det knepper noe sinnsykt i venstre hofte
når jeg kjører denne øvelsen.. er det noe som går over tro,
eller er det en "defekt" jeg har pådratt meg etter to svangerskap???
Kjør på!

3 kommentarer:

trine sa...

Jeg har samme kneppingen i høyre hofte når jeg driver med samme øvelse - og jeg kan ikke skylde på svangerskap... *kremt* En liten defekt kanskje? Så lenge det ikke gjør spesielt vondt eller er veldig ubehagelig så tror jeg ikke det er skadelig, bare sener som glepper litt eller noe? *grubler*

Anne Marie sa...

Supert jobba!!!=D=D stå på videre=)

Helene sa...

Haha, nei det var det da Trine! Jeg synes for øvrig at det er ganske ubehagelig. Ikke vondt, men ubehagelig. Nok til at jeg kvier meg litt for å ta ned venstrebeinet. Men men.. kanskje det er noe forbigående :)