torsdag 4. juli 2013

Runners high


De siste ukene har jeg fått sansen for løping. Helt ut av det blå opplevde jeg min første "runners high" her for en tid tilbake, og etter det kribler det faktisk i beina etter å ta på seg de NYE joggeskoene og dra ut på tur. Dårlig vær er ingen hindring, nei det gir kanskje heller enda større mestringsfølelse når man er vel hjemme igjen! Dørstokkmila føles ekstra lang når det regner ute, men det viser seg at vi faktisk tåler vann - tro det eller ei.

I dag ble jeg inspirert av Janicke Ekelberg som i dette innlegget skriver "don't think, run". Les det, og forhåpentligvis bli inspirert du også. Jeg ble såpass inspirert at jeg nå kommer til å dra tidligere hjem fra jobb for å rekke en løpetur i regnværet før jeg skal ut og spise middag med gode kolleger i ettermiddag.

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er ute og jogger flere ganger i uken, men frekvensen har økt betraktelig de siste månedene. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig var jeg over kneika.

Ingen kommentarer: