lørdag 6. juli 2013

Ut på tur med kamera på lur

Det er ikke så lett å ta bilde av seg selv i fart
Sommerferien har nettopp startet og det har vært strålende sol i dag. Som om ikke det var nok så hadde jeg plutselig familiefri (=egentid) store deler av dagen! Jeg var ikke i tvil om at jeg skulle ut på en joggetur, men når ungene ikke dro på stranda før kl. 10.30 så ble jeg mer og mer skeptisk med tanke på det varme været. Jeg er aller helst en morgen- eller kveldsjogger, midt på dagen fungerer dårlig for meg.

Løsningen ble å ta med mitt nye kamera, Olympus TG-2, som i tillegg til å være i en hendig størrelse også tåler vann. Ikke at kameraet i seg selv hjelper mot varmen, men planen var å ta seg et bad underveis og da samtidig få testet kamera under vann. Som tenkt, så gjort.

















Jeg var redd vannet skulle være grisekaldt. Litt friskt til å begynne med, men det glemte jeg fort når jeg hadde det så gøy med å ta bilder av meg selv under vann. Det tok ikke lang tid før vannet kjentes deilig, og jeg endte opp med å bli der ute en stund.

Jeg hadde ikke med meg håndkle (ei heller komplett bikini), men da var det bare å finne seg en flat stein å sitte og tørke på. Det tok ikke veldig lang tid før jeg var tørr nok til å kle på meg treningstøyet igjen, men jeg fikk noen rare blikk der jeg jogget hjemover med det som så ut som tiss rennende nedover lårene og melkespreng over store deler av overkroppen. Så helt tørr var jeg nok ikke. Nuvel - selv var jeg strålende fornøyd med innsatsen både på land og i vann.


  


Sånn holder jeg altså på for meg selv.
God sommer!

1 kommentar:

Anne Marie sa...

Det der både så og hørtes heeelt herlig ut!!! Flink! Jeg ble motivert!!=D Stå på videre=) og siden har forresten blitt kjempefin! klem