fredag 8. november 2013

Intervallfredag

De siste ukene har trent og fortjent Oslo hatt faste fredagsintervaller! Jeg synes det er veldig gøy å ha noen å gjennomføre de harde øktene med. Tviler sterkt på at jeg hadde kommet meg ut hver fredag før sola står opp, for å trene intervall, alene.... Men, nå, når jeg derimot har en avtale, og en avtale med en HERLIG og sprudlende gjeng, ja da går det. Og så er det så digg i ettertid. Følelsen etter å ha fått til en bra intervall er jo å helt konge!! Bare det å få til alle dragene i riktig sone = lykke!! Før og underveis er jeg vel ikke akkuratt like happy.. Da er det full motivasjons- masing på meg selv. "Kom igjen Anne Marie, ett skritt til", "bare løp, ikke tenk, bare løp"... Men, vel i mål er det fryd og gammen. I dag er det trent og fortjent pizza, og nå er det endelig HELG!!=D  Nyt helga folkens!:)
Idag kjørte vi 4*4 minutter. 1.30 minutt aktiv pause i mellom. En annen favoritt er 16*30*30. 
Løpe 30 og gå/løpe 30 sekunder, i alt 16 ganger. Vi prøver å holde pulsen i riktig sone hele tiden uten at den detter for lavt, og det må jeg si vi har vi blitt bedre på! =D 
En fordel med morgen trening er når sola plutselig dukker opp over horisonten- vakkert!

Takk for dagens økt folkens!

Ingen kommentarer: